Free games:

vineri, 31 octombrie 2008

Bloggeri la Gura Sobei

Da, miercuri seara, ora 20:00 a avut loc intalnirea "periodica" si atat de necesara a bloggerilor brasoveni.
Ne-am intalnit pentru a discuta si a dezbate diferite subiecte, fiecare a venit cu tema facuta de acasa, pregatindu-si un mic speech sau macar un brief.
Dar, pana la urma, din cauza muzicii, nu prea ne-am inteles, asa ca s-au format asa-numitele "bisericute" unde fiecare a discutat ce subiect a dorit. Eu, cu Sabin si Dj Xander, impreuna cu co-fondatorul acestui blog, Aledronix, am ras si am glumit despre achizitionarea stiribrasov.ro . Dar mai in gluma , mai in serios, stiribrasov.ro este in constructie. Si nu de mine.
Deci,Sabine, ce-ai facut? Ne-ai nenorocit?
Dar, intr-un final, Alexandra a preluat cuvantul, pentru ca ea era sefa, a facut prezenta, si a inceput sa ne asculte din lectia de zi.
Primii au fost cei noi, dupa care au urmat veteranii, sau sefii de trib. Eh...nici chiar asa.
Intr-un final, totul a fost ok. Mai venim, chiar daca vinul ala fiert nu era chiar fiert, era doar incalzit, si chiar daca nu au pus pic de mar sau scortisoara, tot l-am platit. Asa ca... la mai multe editii!

Urmeaza pozele:

In prim plan il avem pe JustPixel, alaturi de PowerPuff,ganditorul, iar in planul al 2-lea o avem pe incantatoare Ancuta si zambetul ei , urmati de cei 2 magnifici de la iubescbrasovul.ro.


Aici ii avem, de la stanga la dreapta pe domnul Matthers, urmat de distinsul Wavetrex, apoi o avem pe "doamna cu pisicile".


Aici o avem pe doamna profesoara deschizandu-mi ochii ca nu sunt paparazzi. Iar domnul care mananca mititei si cartofiori frantuzesti pe banii Google-ului din AdSense, o sa ramana anonim.


Aici avem o serie de oameni ganditori,care puneau tara la cale, din nou. In spate, cele 2 domnisoare, discutau mondenul.


Nu trageti dom` Semaca. Sunt eu, Lascarica!

Un comentariu:

Matthers spunea...

vreau si eu pozele, nu am primit decat cele de la Sabin.
daca le are cineva va rog sa mi le trimite-ti si mie:)